Jesteś tutaj: Start / O MKRPA

O MKRPA

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Skład Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gorlicach:

Przewodniczący: Jerzy Knot
Sekretarz: Jolanta Szpyrka
Członkowie:
Genowefa Michniak
Daniel Myśliwy
Renata Tatko
Marta Urlich
Judyta Wlazełko - Dybczak
Piotr Gajda

Członkami Miejskiej Komisji są specjaliści z zakresu terapii uzależnienia, pedagogiki, profilaktyki oraz  przeszkoleni przedstawiciele Urzędu Miejskiego, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Policji oraz Kuratora sądowego.

Komisja powoływana jest przez Burmistrza Miasta Gorlice na podstawie  Zarządzenia.

Komisja m.in. prowadzi działania kontrolne w zakresie prawidłowości sprzedaży i podawania napojów alkoholowych, podejmuje czynności zmierzające do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania sie leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego. Decyzję o obowiązku poddania się leczeniu podejmuje sąd rejonowy. Sąd wszczyna postępowanie na wniosek Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych lub prokuratora. Pismo do Miejskiej Komisji z wnioskiem o rozpatrzenie opisanej w nim sprawy można składać osobiście lub przesyłać pod adres Urzędu Miejskiego w Gorlicach, Rynek 2.

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przy znakowaniu spraw używa symbolu "MKRPA".

Planowane posiedzenia w 2018 roku:

Terminy posiedzeń mogą sie zmienić w zależności od ilości napływających  wniosków i spraw do zaopiniowania w danym miesiącu.

  • styczeń - 9, 30
  • luty - 13, 27
  • marzec - 13, 27
  • kwiecień- 10, 24
  • maj - 8, 22
  • czerwiec - 5, 19
  • lipiec - 3, 17
  • sierpień- 7, 21
  • wrzesień - 4, 18
  • październik - 2, 16
  • listopad - 6, 20
  • grudzień - 4, 18

Posiedzenia komisji odbywają się zazwyczaj w budynku przy ul. Jagiełły 10 - pok. 6, o godz. 17.00.